Wednesday 8 July 2009

wuhoooo...

wargghhh...lame tol xmasuk blog nie, alamak nampak gayanye hobi aku nie mcm dah nak jadik hot hot chicken "tuuuttt" (upss xbleh sebut sebarangan dlm blog aku nih hahaha)...well aku punya tahap lama xmasuk sampai p/w pun aku dah lupe hahaha, teruk giler nasib baik test2 dapat masuk lagik..

sorry ya it almost 3 weeks im not in office, induksi 2 minggu and boiler 1 minggu, redirected. tp yang bestnye sumer kat perak yaay! at least aku merasa jugak dok seminggu dengan dia...since we married we havent live together for more than 3 days huhuhu...

hmm malas nak citer byk pasal induksi tp aku pointkan aje ye
*makanan......wah sedap setiap hari seafood ye la dok pangkor kan, bbq la, yg penting aku dapat makan ikan dan ketam setiap hari.

*aku baru tahu yg nama aku nie sedap rupenye (disahkan oleh penceramah2 ye), frankly selama nie aku hanya tahu nama aku pelik je and sometimes i wondering why my name is my name huhu...

*thanks to k.idah 4 giving us a chance to use da chalet for th whole weekends

*hmm i met my old fwens and oso a new fwens...zack, ani, nani, k.rina, bob, anita, k.ida, ksiti, nik, katty, kjaja, azie alah ramai sgt nak disebut....tp dlm byk2 tu ada sorang yg menarik perhatian aku....aku berjumpa dgn seseorang yg mempunyai kisah hidup yang sama dgn aku....yeah its sound ridiculous tp thats true ha....or its just a coincidence...well its between us

* pangkor is a beautiful island

No comments:

Post a Comment