Tuesday 5 May 2009

Am I a shopaholics?

1 Mei - bercadang ke bukit tinggi tp dibatalkan sbb dia cakap ada sale kat Isetan, tgok sape yg teruja dgn sale-sale nie, aku ke dia? so kiterang g klcc ape lagi soping la kire pre soping la b4 puasa (hehehe ye lah tu nurus--suara nakal berbisik), so inilah hasilnya:

Yeahh aku gemar barang-barang nie tp kadang2 je aku aplikasikan kat muke aku...takut jerawat naik beb(hmm bagila jenama ape skalipun), sensitip betul kulit muke nih...well aku cume beli lipstick and blusher tp aku mintak jgak kat amoi tu benda2 yg lain hahaha...
Ni pun murah giler....its really worth it.
tp bile balik umah try bau semula mcm bau vera wang princess plak
huhuhu frust dan aku nak jual mende nih...sape nak????

toiletries utk perhiasaan


owh...sandal yg dah lama sgt aku xbeli...betulla

ok dah abis soping kiterang wat kira-kira....and definitely mine is cheper than him....aku beli 4 barang yg berbeza tp masih xmampu menyaingi harga seluar dia nih...

ni la barang dia....

tada....siap free 2gigs pendrive lagik...

Moral of da story:

1: Memang patut la aku slalu soping sbb barang2 aku murah tp barang dia? hmmm cukup utk perbelanjaan setengah thn aku bersoping...huhuhu

2: Patutla dia xpenah bising kalau aku nak bersoping sbb kalau dia soping mmg lagi hebat dari aku boleh cover sumer beb....

Kesimpulan:

We are shopaholics....huh




No comments:

Post a Comment