Thursday 7 May 2009

Minggu yg menyesakkan...

OMG...im really tired marking papers, quizzes, assignments, lab reports, test....but there's still a few need to complete....ohhhhh....

tension jgak marking kertas bdk2 nih, sudah lah jawapan nyer mcm2 ditambah dgn tulisan buruk plak tu memang mengganggu emosi aku....huh....padahal bukan susah pon soklan aku direct to the point je tp kenapa diorg xbleh jawab???? aku bukan la nak beremosi tp mcm rasa terkilan sbb aku rasa aku blaja dulu lagik susah dari nie, soklan pekse slalu xsama dgn apa yg lecturer ajar, mustahil nak jumpe soklan yg sama dgn notes tp boley je survive.....xadil ke aku bandingkan mereka dgn pembelajaran aku dulu?

susah sangat ke subjek sistem kawalan dgn automasi perindustrian dan robotik?
ye memang susah kalau anda tidak mahir matematik dan malas membuat latihan dan ulangkaji. bagi la lecturer yg hebat mcmana pn tp kalau penyakit MALAS tu tak dibuang memang anda akan berasa sangat susah utk subjek2 nie...

and i hope dat all my student will pass this subject with flying colors....tolongla study huhuhu...saya tidak suka menggagalkan pelajar saya

No comments:

Post a Comment